onsdag 21 november 2012

planering och försovning

Onsdag är planeringsdag för nästan hela gänget, personal för tre avdelningar stöter å blöter. Rektor tittar antagligen in för att stämma av läget.
Idag ska vi verkligen ladda upp inför julpyssel, kolla så att allt finns och checka en pärlad tomte att sätta på julkort. Sånt grejar jag med om dagarna.

När jag vaknade i morse fick jag för ett kort ögonblick för mig att det var min öppning. Sex minuter kvar till halv sju och 1.5 mil att köra, det behövs inget mattegeni för att räkna ut att det inte riktigt går. Snabbt som ögat rycker jag i frun som borde varit uppe nu och hojtar -Jag är seen, hjälp mig! Lugnt och sansat svarar hon bara att jag tagit fel på dag. Det var som... hehe... vilket träningspass hjärtat fick där då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar