tisdag 15 januari 2013

vinst på posten

Ibland ska man ha tur. För ett tag sen svarade min äldste son på några frågor om diskmedel i en butik och vips hade han vunnit en diskmaskin (som han sålde till sin farbror så kunde han dryga ut studentkassan en del).
När jag kom hem idag låg det ett vadderat paket med mitt namn på köksbordet. Utan en aning om vad det kunde vara började jag öppna det och när en bokhörna tittade fram kom jag ihåg att jag skickade in ett önskemål om en fritidshemsbok i tidskriften fritidspedagogen för ett tag sedan. Jajamensan visst var det "Möjligheternas plats-Fritids". På boken med ett gem satt en lapp med texten "Grattis du vann! Mvh Johanna Orre".
Nu ska jag läsa den ikväll och komma stärkt till jobbet och vår planering imorgon. Tack för vinsten, detta var kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar